Vild transfer - men forstår sgu ikke han allerede vil hjem. Virker uambitiøst, når man ser hvor han spiller nu - og med den løn FCM har mulighed for at betale, må det da koste lidt på bogen - men han har måske allerede nok.
Når det er sagt, så er det altid fedt at se danske spillere tilbage i de klubber, de er vokset op i. Nu man ikke kan få dem til at blive lidt længere, så er det næstbedst.
Når det er sagt, så er det altid fedt at se danske spillere tilbage i de klubber, de er vokset op i. Nu man ikke kan få dem til at blive lidt længere, så er det næstbedst.