Snak

Mere indhold efter annoncen
Vild transfer - men forstår sgu ikke han allerede vil hjem. Virker uambitiøst, når man ser hvor han spiller nu - og med den løn FCM har mulighed for at betale, må det da koste lidt på bogen - men han har måske allerede nok.

Når det er sagt, så er det altid fedt at se danske spillere tilbage i de klubber, de er vokset op i. Nu man ikke kan få dem til at blive lidt længere, så er det næstbedst.
Paul Allen, fair.. Var nødt til at spørge, for der er helt sikkert andre fans, som ville sige det samme som dig, men kun fordi det er FCM 😉 men er faktisk også enig med dig... Dog kan superliga spillere godt udtages som gardering og reserver i min verden...

Og er nok anderledes end andre fans... Håber altid så få som muligt udtages til landsholdene, da de så har mere energi til klubben... 😆
FCM og Man United.
Selvfølgelig kommer NK på landsholdet selvom han skifter til Midtjylland. Han har leveret på højt niveau gennem flere år, og FCM er fast bestanddel af europæisk gruppespil så han bliver testet på en væsentligt højere hylde end Superligaen. Kan sagtens forestille ham være fast mand endda.
Hvorfor vil han dog hjem nu ? Fast mand på et Bundesliga subtophold ? Virker underligt på mig
Jeg har spurgt herinde før, og jeg forstår stadig ikke, hvorfor han vil hjem nu. Har han ikke haft stor succes i Frankfurt og endda blevet udpeget til viceanfører? Hvis nogen vil gøre mig klogere her …
"... once more it's all about defeating our own demons. Always with the demons. Tottenham's greatest adversary is Tottenham."
Mere indhold efter annoncen
Annonce
“Det var hans skyld, DK ikke er til VM”
Har I glemt Belarus?

“Uambitiøst”
Han har spillet i Ajax, Roma, Leeds og Frankfurt. Nu skifter han til sin hjerteklub, mens han stadig har højt niveau.

Han har mindst et år mere på kontrakt med et godt bundesligahold, hvor han spillede fast.

Man skal ikke se længere end mod København for at vide, at det kan gå galt at hente egne yndlinge hjem. Men kom nu lige lidt …
Godt for FC Midtjylland, men skidt for det danske landshold. Klubberne må i gang med at udvikle danske højrebacks, asap!
NK har vaeret LO*T paa landsholdet.
Han er en meget, meget begraenset fodboldspiller, og han er en del af aarsagen til at landsholdet er faldet saa dybt.
Generation Fail.
På sin vis et underligt skifte, men noget må jo trække i verdens kedeligste by.
Bliver spændende at se sommerens vindue, der kommer flere opsigtsvækkende handler.
På sin vis et underligt skifte, men noget må jo trække i verdens kedeligste by.

Selvom man spiller i FCM er man vel ikke stavnsbundet til at bo i Herning.
VB.
Annonce