Vild transfer af Midtjylland! Den bliver svær at matche for os. Hilsen en fck´er.
Snak
I går 18:52
Overvurderet spiller IMO… Syntes han spiller under middel på landsholdet i 80-90% af kampene… Så glæder mig til at se hans niveau i SL…
RedigeretI går 18:53
Må formode at det er det han ønsker så er spekulationer om det er uambitiøst og lignende være overflødig e.
RedigeretI går 18:54
En af de vigtigste og bedste spillere på det danske landshold de sidste par år!
Selvfølgelig bør det ikke koste han plads på landsholdet - det ville være dumt!
Vildt nok hvis det lykkedes, omend kærligheden mellem klub og spiller er velkendt.
Jeg skal se det offentliggjort før jeg tror på det!
Selvfølgelig bør det ikke koste han plads på landsholdet - det ville være dumt!
Vildt nok hvis det lykkedes, omend kærligheden mellem klub og spiller er velkendt.
Jeg skal se det offentliggjort før jeg tror på det!
I går 18:55
Mon ikke han har store sportslige ambitioner med sin hjerteklub, som han gerne vil indfrie, inden der går Delaney mv i den.
Befriende at prioritere fremfor endnu en stor kontrakt - og mon ikke han kan leve fint resten af livet uanset.
Med hans personlighed er det måske også fint at være en stor fisk i en lille dam fremfor det modsatte.
Befriende at prioritere fremfor endnu en stor kontrakt - og mon ikke han kan leve fint resten af livet uanset.
Med hans personlighed er det måske også fint at være en stor fisk i en lille dam fremfor det modsatte.
I går 18:55
Det ligner lidt Billings skifte. Lange aftaler som tyder på de vil have stabile forhold. Måske meget klogt
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
I går 18:58
Vildt nok, og fedt for ligaen med spillere i den kaliber. For os fodboldromantikere er det sgu også altid charmerende når spillere vender hjem, for at give noget igen til klubben hvor de slog igennem.
Tillykke til FCM hvis den går hjem.
Tillykke til FCM hvis den går hjem.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
I går 19:01
Ja ligesom din kommentar er totalt latterlig, du ved overhovedet ikke noget om, hvorfor han gerne vil hjem, det kan være familiemæssige årsager eller også er der synes at han har prøvet nok i udlandet og gerne vil hjem og det er der vel ikke noget forkert i, jo åbenbart for dig, men det er da skønt at der er nogle spillere der trods alt synes at det er spændende nok at komme hjem og spille i superligaen.
Gmark58
RedigeretI går 19:04
"Det kommer vel ikke som den store overraskelse trods alt.
Omend jeg ikke vil kalde det en penis transfer
Det er trods alt ikke overraskende at FCM kan lande sådan en transfer."
Du har ret. At FCM henter en mand i sin bedste fodboldalder, der har været fast spiller på det danske landshold i årevis, og som har været fast starter for Frankfurt hele sidste sæson og hele den her sæson, når han ikke har været skadet, er slet ikke en penis-transfer. Det er faktisk bare another day på Heden og var faktisk helt forventet!
Kom nu dummere med FCK-mindreværdet, for det her er en sindssyg transfer og uden sammenligning den største i Superligaens historie, hvis det faktisk passer.
Virkelig, virkelig fedt for Superligaen og selvfølgelig virkelig trist for landsholdet.