Snak

Mere indhold efter annoncen
Når
Fed transfer hvis FCM kan lukke den, det gør sgu noget ved ligaen når klubberne henter spillere på de hylder der.
Dagens fedeste nyhed
Ville sgu være en flot transfer for FCM
Odense
Det virker da lidt tidligt at indstille karrieren
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vildt imponerende hvis de får ham, han har da været god i Frankfurt. Så forstår ikke helt hans valg set med fodbold briller. Han bliver nok løn konge i klubben og i top 5 i ligaen, samt kommer hjem til familien og venner. Så på det punkt kan jeg godt forstå det.
Når en Bundesliga klub er villig til at lade ham gå, ja siger det ikke det meste 🤷
Fedt hvis FCM brænder penge af på ham.
En ægte FCM profil. En bulderbasse med begrænset mængde fodboldhjerne 😂
Man kan eller skal ikke fast starter på landsholdet, hvis man spiller i superligaen nej. Det må alle da kunne forstå efterhånden. Jeg vil mene at hvis man er en ung spiller med et uomtvisteligt stort talent, hvilket vi stort set ikke ser i suppen, så er der selvfølgelig undtagelser. Tager man hjem til DK i den alder som NK, så har man heller ikke mentaliteten eller lyst nok til det. Kæmpe rødt flag.
Annonce