Når
Snak
I går 19:11
Fed transfer hvis FCM kan lukke den, det gør sgu noget ved ligaen når klubberne henter spillere på de hylder der.
I går 19:22
Vildt imponerende hvis de får ham, han har da været god i Frankfurt. Så forstår ikke helt hans valg set med fodbold briller. Han bliver nok løn konge i klubben og i top 5 i ligaen, samt kommer hjem til familien og venner. Så på det punkt kan jeg godt forstå det.
I går 20:05
Man kan eller skal ikke fast starter på landsholdet, hvis man spiller i superligaen nej. Det må alle da kunne forstå efterhånden. Jeg vil mene at hvis man er en ung spiller med et uomtvisteligt stort talent, hvilket vi stort set ikke ser i suppen, så er der selvfølgelig undtagelser. Tager man hjem til DK i den alder som NK, så har man heller ikke mentaliteten eller lyst nok til det. Kæmpe rødt flag.