Snak
I går 20:16
Nissen ved at nu hvor Kent Nielsen er kommet til, så bliver der kun udtaget spillere fra superligaen til landsholdet…
Der må komme en forklaring, hvis den går igennem. Når han har en kontrakt der løber til 2029, så må der være en årsag.
Når man ikke kender den, kan man ikke sige, at det er uambitiøst.
Der må komme en forklaring, hvis den går igennem. Når han har en kontrakt der løber til 2029, så må der være en årsag.
Når man ikke kender den, kan man ikke sige, at det er uambitiøst.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
I går 20:35
Man kan se på antallet af kommentarer at det pisser fans af fra andre klubber at FCM kan gøre sådan noget …
I går 20:42
Vildt hvis den holder vand.
FCM ender jo med at blive Danmarks Galacticos.
FCM ender jo med at blive Danmarks Galacticos.
Trøjer i klædeskabet:
Barcelona - Laudrup
Ajax - Laudrup
Tottenham Hotspur
DBU landskamptrøje
FC København
Brøndby IF
Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
RedigeretI går 20:44
Det må handle om noget så simpelt som hjemve det her.
Og så er NK i øvrigt langt bedre end Bah, så jeg kan ikke se, at landsholdspladsen skulle være i fare.
Og så er NK i øvrigt langt bedre end Bah, så jeg kan ikke se, at landsholdspladsen skulle være i fare.
I går 20:47
Fedt med NK tilbage i FCM.
Det lover godt og jeg tror der kommer endnu flere vilde handler.
Det lover godt og jeg tror der kommer endnu flere vilde handler.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
I går 20:49
Som fcm fan må jeg bare indrømme at jeg har mine tvivl om denne nyhed, synes ikke han er speciel god hverken offensiv eller defensiv , men historien i denne transfer er self lige efter steins hoved…han går helt sikkert ind øverst i hiarkiet både på banen og lønmæssigt …synes de mange penge kunne bruges bedre …
I går 20:51
Stærkt signal, en plug and play spiller til startopstillingen og anfører type. Hvis de kan få fingre i Dolberg og beholde Simsir en sæson mere har de et drømmehold uanset om både Osorio og Franculino sælges.