Snak

Mere indhold efter annoncen
Nissen ved at nu hvor Kent Nielsen er kommet til, så bliver der kun udtaget spillere fra superligaen til landsholdet…

Der må komme en forklaring, hvis den går igennem. Når han har en kontrakt der løber til 2029, så må der være en årsag.

Når man ikke kender den, kan man ikke sige, at det er uambitiøst.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
Man kan se på antallet af kommentarer at det pisser fans af fra andre klubber at FCM kan gøre sådan noget …
Vildt hvis den holder vand.
FCM ender jo med at blive Danmarks Galacticos.
Trøjer i klædeskabet: Barcelona - Laudrup Ajax - Laudrup Tottenham Hotspur DBU landskamptrøje FC København Brøndby IF Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
Fysisk monster. Men begrænset teknik og koncentration.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det må handle om noget så simpelt som hjemve det her.
Og så er NK i øvrigt langt bedre end Bah, så jeg kan ikke se, at landsholdspladsen skulle være i fare.
Fedt med NK tilbage i FCM.
Det lover godt og jeg tror der kommer endnu flere vilde handler.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Som fcm fan må jeg bare indrømme at jeg har mine tvivl om denne nyhed, synes ikke han er speciel god hverken offensiv eller defensiv , men historien i denne transfer er self lige efter steins hoved…han går helt sikkert ind øverst i hiarkiet både på banen og lønmæssigt …synes de mange penge kunne bruges bedre …
Stærkt signal, en plug and play spiller til startopstillingen og anfører type. Hvis de kan få fingre i Dolberg og beholde Simsir en sæson mere har de et drømmehold uanset om både Osorio og Franculino sælges.
En af de vigtigste og bedste spillere på det danske landshold de sidste par år!
Selvfølgelig bør det ikke koste han plads på landsholdet - det ville være dumt!


Hvor er det dog dumt skrevet. NK er en af de daarligste backs det danske landshold nogensinde har haft paa banen.
Annonce