Nøj, en omgang jalousi og had i kommentarfeltet. Lad os glæde os over, at Superligaen efterhånden er blevet en liga, man kan vælge til – ikke kun en liga, man vender hjem til, når benene er færdige, og dåbsattesten siger 30+.
Snak
I går 21:01
Kæmpe Nice at få NK hjem.
En ægte FCMer og alle jer der piver.
Kom igen.
En ægte FCMer og alle jer der piver.
Kom igen.
Fodbold er en livsstil
I går 21:06
Imponerende hvis de formår at hente ham hjem i den alder.
Men fedt for ligaen. Den trænger også til et løft. Synes den er blevet noget middelmådig.
Men fedt for ligaen. Den trænger også til et løft. Synes den er blevet noget middelmådig.
I går 21:12
"Virkelig, virkelig fedt for Superligaen og selvfølgelig virkelig trist for landsholdet."
Kæmpe sejr hvis han IKKE får flere kampe for landsholdet. Slet ikke niveau.
Kæmpe sejr hvis han IKKE får flere kampe for landsholdet. Slet ikke niveau.
I går 21:15
Ville da være fantastisk hvis det lykkedes! Det er handler som disse der er med til at skubbe loftet i Superligaen.
Forstår ikke helt, hvorfor han vil skifte allerede, selvom lønningerne i toppen af Superligaen efterhånden er nået ret højt op, særligt hvis man kan krydre det med en forskerordning, men det er jo ikke FCMs problem - virkelig stærkt hentet!
Så må man jo bare håbe som københavner at det får nogle af jakkesættene på Østerbro til at vågne op.
Forstår ikke helt, hvorfor han vil skifte allerede, selvom lønningerne i toppen af Superligaen efterhånden er nået ret højt op, særligt hvis man kan krydre det med en forskerordning, men det er jo ikke FCMs problem - virkelig stærkt hentet!
Så må man jo bare håbe som københavner at det får nogle af jakkesættene på Østerbro til at vågne op.
I går 21:25
Plus han har Aarhus, Silkeborg og Viborg tæt på, ift til at bo med sin familie. Hvis AHP vil betale ham guld på samme tid, så giver det mening.
IDKFA
I går 21:45
Det er så mærkeligt, at en spiller i sin bedste fodboldalder, og som må have adskillige internationale tilbud, vælger at vende hjem til superligaen. Det så vi sidst med Jesper Grønkjær, som også skyldtes personlige forhold.
Ærgerligt for landsholdet og det må og skal degradere ham i hierarkiet at spille i Superligaen - højrebacken på hedde Bah, Mæhle, måske Gaaei.
Ærgerligt for landsholdet og det må og skal degradere ham i hierarkiet at spille i Superligaen - højrebacken på hedde Bah, Mæhle, måske Gaaei.
I går 21:51
FCK har langt igen, hvis vi kan lander handler af denne kaliber.!
Er vi ude i et nyt magtskifte 2.0? Og betyder det så at AGF, FCN eller Brøndby så også kan være en af dem der vinder ligaen, hvis det passer med jeres tidligere magtskifte.
Godt I har Anders Holch Povlsen til at shapeshifte til et rugbrød.
IDKFA