Forventeligt at NK vender retur til heden nu hvor han har købt hus i Højberg og har flirtet med tanken i et par år. Jeg mener dog, at han mangler 1 ekstra år i udlandet for at komme på forskerordningen - men altså, han har jo tjent rigeligt i hans karriere.
For at sikre den rette stabilitet på holdet har vi brug for minimum 3 af disse topspillere på holdet, og med NK og Billing kunne vi fint også tilføre den tredje. Skal vi gå med Dolberg?
Og glem nu det landshold. Det offensive niveau er simpelthen så ringe, at jeg ikke ser dem kvalificere sig til nogle slutrunder i de kommende år.
For at sikre den rette stabilitet på holdet har vi brug for minimum 3 af disse topspillere på holdet, og med NK og Billing kunne vi fint også tilføre den tredje. Skal vi gå med Dolberg?
Og glem nu det landshold. Det offensive niveau er simpelthen så ringe, at jeg ikke ser dem kvalificere sig til nogle slutrunder i de kommende år.