Hvis han bare har været forbi DBUs latterlige røde tråd en gang i karrieren kan han vende hjem og spille for Døllefjelle i S1 uden det koster pladsen på landsholdet - mest scorende midtbanespiller i BL uden DBU i blodet - satme nej …
Snak
I går 23:47
Peter Møller minder mig ofte om sportsdirektøren fra team easy on - bare uden humor, klasse og viden
I dag 00:52
Er han så meget bedre end feks. Beijmo? Jeg kender ikke så meget til ham, da jeg sjældent ser landsholdsfodbold
Svært at sige.
NK har altid været pivringe på landsholdet, hvilket er der vi mest har set ham. Men det er jo også på et niveau vi ikke har set Beijmo på.
Den ene har spillet på væsentlig større adresser, men kommer ovenpå en dårlig sæson, hvorimod den anden kommer direkte fra succes.
Hem der er bedst under sammenlignelige forhold på det sted de nu er i deres karrierer...den kan vi tae om et år.
If you know, you know.
I dag 01:46
Hvad skete der med holdningen om spillet er ved at dø fordi spillerne kun er der for penge og ikke for hjertet for klubben?
Folk har skreget efter klubmænd i de sidste 10-15 år hvor pengene er stukket af.
Nu har vi, et af meget få eksempler, på en spiller, der vælger med hjertet fremfor indkomsten, men så er det heller ikke godt nok længere?
Folk har skreget efter klubmænd i de sidste 10-15 år hvor pengene er stukket af.
Nu har vi, et af meget få eksempler, på en spiller, der vælger med hjertet fremfor indkomsten, men så er det heller ikke godt nok længere?