En rodet tid på de indre linjer i FCK, især ift. dem der sidder med ansvaret for transfers - ikke synderligt beroligende midt i et transfervindue.
Håber man har styr på strategien mellem nye/gamle og nu snart tidligere medarbejdere.
Håber man har styr på strategien mellem nye/gamle og nu snart tidligere medarbejdere.
If I had the wings of a sparrow...
If I had the arse of a crow...
I'd fly over Pride Park tomorrow...
and shit on the bastards below!