Sv: Medie: FCK får op til 90 mio. kr. for Skov
Som med Skov Olsen, for lidt. Ikke engang som europas dødboldspecialist sidste år, og yngste topscorer, kan han trække mere. Dansk fodbold har øjensynligt zero tiltro udefra, når det kommer til ligaens profiler. Talenterne derimod.
Nu ville ASO have været den naturlige afløser, men forståeligt han vælger Serie A.
hold nu op en omgang sluder !
det er spiller der ikke har landsholds erfaring, ikke prøvet at spille i CL, RS har spillet lidt EL uden at præster noget ud over godkendt!
altså tag nu lige og kig lidt på hvad det er for spiller de køber !
ja de er store spiller i superligaen, men i tyskland/italien er det bare et talent ud af mange.. hvor nogen har prøvet markant mere end SKOV olsen og Robert.
det er super flotte salg.
og det er kun en start for danmark, for den store verden virkelig har fået øjnene op for danmark..