Snak

Mere indhold efter annoncen
Ses igen om 3 år i Superligaen R. Skov!
hollie

Det er godt jeg ikke har dig ansat i min forretning.

75 mio eller 90 for den sags skyld er mere end godkendt.

Hans markedsværdi kan falde drastisk i denne sæson.

At forestille sig en gentagelse af sidste sæson er tæt på det umulige.
Haha nu er det pludselig et godt tilbud for FCK fans!
Førhen var alt under 100 ikke godt nok ;)
Lidt ligesom når i henter en ny spiller. Verdensklasse hver gang.. ;)
Vores salg i DK er ikke på niveau med hverken Belgien eller Holland. Ligaer der sælger til over 200mil og sidstenævnte med enkelte salg nær de 600mil. Men jeg står ved, at 75mil er for lidt for den sæson Skov præsterede. En rekordsæson, der uden tvivl har vakt måben i europa. En regular freak sæson. Om han er pengene værd vides ikke, jeg forholder mig kun til seneste sæson.
Sv: Medie: FCK får op til 90 mio. kr. for Skov

Haha nu er det pludselig et godt tilbud for FCK fans!
Førhen var alt under 100 ikke godt nok ;)
Lidt ligesom når i henter en ny spiller. Verdensklasse hver gang.. ;)



sjovt nok ja.. men det jo fordi det passer ?

hvor mange gode spiller er det ikke vi henter til fck ?

hvor meget vinder vi, hvor meget når vi europa gruppe spil,

vi sælger stort hver eneste år !

vi når salg på godt 200 mil !

altså hvad er det lige du har at kaste op over !

hvem i superligaen kan præster det fck gør gang på gang !

nemt INGEN !
Mere indhold efter annoncen
Annonce
de skal vel ihvertfald ud og have en ny højre kant så?
og Skov Olsen bliver bænkevarmer i Bologna.


Jeg er ked af, at skulle være bøddel - ønsker kun knægten det bedste - men Skov Olsen er end ikke klar til at sidde på bænken i Bologna.
Ingen over, ingen ved siden af FCK, når det kommer til transfers.. Man må tage hatten af og kippe lidt med flaget for FCK..
Father, why are all the children weeping? They are merely crying son O, are they merely crying, father? Yes, true weeping is yet to come..
Skov Olsen har udtalt at hvis han skulle skifte til FCK så skulle de sælge Skov.

Gad vide om det var noget man reelt overvejede, og så kørte igennem med det selvom det ikke gik. FCK sælger ikke sådan en spiller uden at de er helt sikre på de har en god erstatning. Jeg forventer ikke der går mange dage før vi præsenterer en ny kan. En evt ny mand kan vel ikke spille returkampenn mod TNS vel? Det er for sent at registrere spillere - først i næsten runde kan han vel potentielt være ned.
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.
Hollie... Ro på... Skov har haft EN god sæson, det udløser altså ikke automatisk hans værdi til 100 + mil..
Hr. Mortensen83
Annonce