Snak

Mere indhold efter annoncen
Hold da kæft et kaotisk cirkus i den nuværende FCK ledelse. Ingen plan, ingen strategi.


Hvordan kan det være et cirkus efter man lige har solgt Jelert? Hvad tænker du de skulle have hentet i stedet for? En central midt i stedet for Jelert?
FC København <3
På papiret ser han da udmærket ud.
Forza Napoli Sempre!
Crooks

Gaaaaab, noget dårlig bait.
Jeg er heller ik blevet indkaldt eller orienteret i klubbens plan, men de har mistet 2 højre backs.. købt en, rykket et stort talent op fra u-19 og lejer nu en anden.. det vel en snor lige plan.. om den så gir gevinst eller ej kan vel kun tiden vise.. håber bare Bidstrup os får mulighed for at vise hva han kan lige som jelert gjorde. Go lørdag
Vel lidt som du styrer dit klædeskab med både Brøndby og FCK trøjer.
Hvis man skulle have taget dit indlæg seriøst, havde man nok svaret, at to gange højre back er videre til andre klubber og to er kommet til. Ved ikke om det ligefrem er en plan eller strategi, men tænker ikke det er et kaotisk cirkus.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kaos er et stærkt ord, men hvorfor finder vi ikke en Dansker til den/de pladser. Eller tilbyd Diks en ordentlig kontrakt og send ham tilbage på hans plads. Det kan simpelthen ikke passe at det er nødvendig at leje en Georgier. Hvad kan han overhoved?
Køb to CB´er i stedet!
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)
En keeper fra Bermuda og en firebackkæde bestående af Georgien, Slovakiet, Zimbabwe og Mexico.
du glemmer det hollandske spice, krydret med lidt norsk klipfisk og som sidevogn serveres en gammel dansk, hvis blandingen bliver for eksotisk.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
https://youtu.be/Mm2Qpqup8gg?feature=shared

Han ser i hvertfald spændende ud...
Father, why are all the children weeping? They are merely crying son O, are they merely crying, father? Yes, true weeping is yet to come..
Crooks: ingen plan og ingen strategi ??

Hvor får du lige det fra ?
Hvis både Diks og Vavro ryger - og det tyder det på - så skal FCK til at spille et ny forsvar sammen ved starten til den nye sæson.

Det er sådan set ligegyldigt hvilke nationaliteter man flytter rundt på, det kommer til at koste på den korte bane at man ikke har fået handlerne på plads inden de internationale kampe for alvor starter.
Annonce