Hold da kæft et kaotisk cirkus i den nuværende FCK ledelse. Ingen plan, ingen strategi.
Hvordan kan det være et cirkus efter man lige har solgt Jelert? Hvad tænker du de skulle have hentet i stedet for? En central midt i stedet for Jelert?
FC København <3