Spændende og nødvendigt i modsætning til Crooks indlæg
Snak
lør 27. jul 2024
Summerland: fortæl lige hvilken dansker vi skal hente til den plads ?
Diks har jo selv sagt han holder muligheder åben fordi han gerne vil prøve noget nyt vis det rigtige tilbud kommer.
Det har jo intet at gøre med at fck ikke har tilbudt ham den løn han fortjener.
Der skal 2 til før man kan skrive en kontrakt.
Diks har jo selv sagt han holder muligheder åben fordi han gerne vil prøve noget nyt vis det rigtige tilbud kommer.
Det har jo intet at gøre med at fck ikke har tilbudt ham den løn han fortjener.
Der skal 2 til før man kan skrive en kontrakt.
lør 27. jul 2024
@Jolsen, jeg kan godt se at man kan blive forført af de der salgsvideoer, men de kan jo få selv den elendigeste spiller til at shine og mængden af crap de så har lavet mellem de få "blomster" er gemt helt af vejen.
@Slotved, Ja jeg må trække mine ord tilbage med henblik på Diks, da jeg godt kan se efterfølgende at kontrakten har ligget klar til underskrift længe. Jeg har bare altid haft et godt øje til Diks.
Der kan vel godt findes et par danskere til forsvarspositionerne....
Anton gaaei, har været min personlige favorit allerede inden han røg til Ajax og han skulle også have endt i FCK i stedet.
Oliver Villadsen, og nu så vi idag hvordan han bare indtog venstre back pladsen også med bravour, banens bedste hvis du spørg mig.
Og midt på (CB) er der vel nok at vælge mellem....
@Slotved, Ja jeg må trække mine ord tilbage med henblik på Diks, da jeg godt kan se efterfølgende at kontrakten har ligget klar til underskrift længe. Jeg har bare altid haft et godt øje til Diks.
Der kan vel godt findes et par danskere til forsvarspositionerne....
Anton gaaei, har været min personlige favorit allerede inden han røg til Ajax og han skulle også have endt i FCK i stedet.
Oliver Villadsen, og nu så vi idag hvordan han bare indtog venstre back pladsen også med bravour, banens bedste hvis du spørg mig.
Og midt på (CB) er der vel nok at vælge mellem....
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)
Redigeretlør 27. jul 2024
Vi er jo også nød til at holde truppen sulten. Skifter man ikke ud i truppen, ender det også med lønningerne bliver for høje. Det dur heller ikke. Nu har vi haft de samme i truppen, i rigtig mange år. Jeg tror det vil være rigtigt sundt og få skiftet lidt ud i truppen. Kvaliteten skal selvfølgelig ikke dale. Det burde den heller ikke, når budgettet er det højeste det nogensinde har været. Vi kan jo ikke stadig spille med falk om 4 år.
Men man har lidt sine bange anelser. Altså det er jo faktisk lidt tosset vi har ejere, som ikke aner en dyt om fodbold.
Men man har lidt sine bange anelser. Altså det er jo faktisk lidt tosset vi har ejere, som ikke aner en dyt om fodbold.
Redigeretlør 27. jul 2024
@Danskfodbold22
Ejerkredsen er ikke bare blottet for fodboldviden men også sans for forretningsudvikling! Ikke at det nødvendigvis er et problem, bare man da så har viljen og er initiativrig nok til at engagere rette kræfter til at udvikle konceptet, forretningen, etc. Men det handler vist bare om at tage det stiiiiiiille og roligt og bare vokseformuen støt. Og det er bare nærmest et overgreb på VORES klub!
Alt i mens FCM iværksætter innovative tiltag, tiltrækker spillere som kunne starte blandt vores start 11´er til enhver tid, og FCK snakker om at man vil vinde det ene og det andet uden at alle de nødvendig tiltag udebliver!
Vi kunne være lysår foran!
Ejerkredsen er ikke bare blottet for fodboldviden men også sans for forretningsudvikling! Ikke at det nødvendigvis er et problem, bare man da så har viljen og er initiativrig nok til at engagere rette kræfter til at udvikle konceptet, forretningen, etc. Men det handler vist bare om at tage det stiiiiiiille og roligt og bare vokseformuen støt. Og det er bare nærmest et overgreb på VORES klub!
Alt i mens FCM iværksætter innovative tiltag, tiltrækker spillere som kunne starte blandt vores start 11´er til enhver tid, og FCK snakker om at man vil vinde det ene og det andet uden at alle de nødvendig tiltag udebliver!
Vi kunne være lysår foran!
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)
søn 28. jul 2024
Umiddelbart virker det fornuftigt for FCK. Så stærkt som Huescas startede skal han jo nok have største delen af spilletiden, så at leje en erstatning man kan se an og bruge som aflastning uden de store omkostninger er nok ikke dumt. Det er da bedre end at gå ud og bruge en masse penge på pladsen, når man har den faste starter på plads.
Redigeretsøn 28. jul 2024
@Summerland
Er meget enig i hvad du skriver.
Vi kunne nemlig være lysår foran FCM.
Lad os lige gentage en gang til, hvor en KÆMPE gevist der er i og komme i CL. Over to sæsoner har de tjent over 1 milliard kroner for at være med i den. Og pengene bliver kun større og større som det er i øjeblikket. CL er udviklet i år.
Så er der en, der kan give mig en grund til, at FCK IKKE skulle gå HÅRDT efter og kommei CL?( Største vindue til salg af spillere, større sponsor indtægter, flere spillere vil gerne til FCK, osv osv) De skulle have et budget på over 200 millioner. Hvorfor ikke oppe det til 250-300? Hvis de gjorde det, ville de jo blive mestre 9 gange ud af 10. De har i forvejen en god rangering i UEFA. Så det ville være overkommelig modstand går man udfra. De sidste to år, har det i hvertfald set nemt ud og komme med i CL. Havde FCKs resultater flasket sig bare lidt anderledes så havde den næsten heddet CL igen pga den nye regl. ( Shaktar endte dog med at tage den direkte billet)
Vi ligger til og være 12 bedst i europa kigger man på ligaerne med penge for øje. Så der skulle vi også gerne ligge og give os 2 CL kval pladser. ( Ser ud til, vi skal vente til 2026 med det dog)
Hvis ejerne valgte og hoppe med på den ( skrue højere op for budgettet), ville det givere højere uefa rangering, og større chance for succes i europa. Så jeg må indrømme, jeg ikke forstår deres forretnings måder.
Vi ville få flere sejre i kampene ( flere penge og flere uefa point), og vi ville komme længere i turnerningerne, og det ville gå bedre i superligaen.
Så ET eller andet, skal der altså ske for at vi kan fortsætte os med at udvikle os i FCK. Vi skulle være Red bull Salzburg bare i FC København, og så måtte midtjylland nøjes med sturm grazz pladsen.
Er meget enig i hvad du skriver.
Vi kunne nemlig være lysår foran FCM.
Lad os lige gentage en gang til, hvor en KÆMPE gevist der er i og komme i CL. Over to sæsoner har de tjent over 1 milliard kroner for at være med i den. Og pengene bliver kun større og større som det er i øjeblikket. CL er udviklet i år.
Så er der en, der kan give mig en grund til, at FCK IKKE skulle gå HÅRDT efter og kommei CL?( Største vindue til salg af spillere, større sponsor indtægter, flere spillere vil gerne til FCK, osv osv) De skulle have et budget på over 200 millioner. Hvorfor ikke oppe det til 250-300? Hvis de gjorde det, ville de jo blive mestre 9 gange ud af 10. De har i forvejen en god rangering i UEFA. Så det ville være overkommelig modstand går man udfra. De sidste to år, har det i hvertfald set nemt ud og komme med i CL. Havde FCKs resultater flasket sig bare lidt anderledes så havde den næsten heddet CL igen pga den nye regl. ( Shaktar endte dog med at tage den direkte billet)
Vi ligger til og være 12 bedst i europa kigger man på ligaerne med penge for øje. Så der skulle vi også gerne ligge og give os 2 CL kval pladser. ( Ser ud til, vi skal vente til 2026 med det dog)
Hvis ejerne valgte og hoppe med på den ( skrue højere op for budgettet), ville det givere højere uefa rangering, og større chance for succes i europa. Så jeg må indrømme, jeg ikke forstår deres forretnings måder.
Vi ville få flere sejre i kampene ( flere penge og flere uefa point), og vi ville komme længere i turnerningerne, og det ville gå bedre i superligaen.
Så ET eller andet, skal der altså ske for at vi kan fortsætte os med at udvikle os i FCK. Vi skulle være Red bull Salzburg bare i FC København, og så måtte midtjylland nøjes med sturm grazz pladsen.
“Hold da kæft et kaotisk cirkus i den nuværende FCK ledelse. Ingen plan, ingen strategi.”
“Det er vel resultatet af at have en ejergruppe der er ligeglade med klubben/ sporten, og kun er interesseret i at trække pengene ud.
Er der nogen FCK fans der ved hvormeget ejerne gav for at købe klubben, og hvor meget de har trukket ud siden da? Det må være noget af en guldko for dem, og hæmsko for klubben selv.”
Ja vågn nu op FCK og få en plan og kommer af med de forfærdelige ejere. Har de overhovedet vundet et mesterskab eller spillet europæisk gruppespil med de onde ejere der bare malker løs. Hvad gør de andre klubejere med de store overskud der regelmæssigt produceres i de andre klubber?
Dette er en signatur.