@Sir
Men burde det være nok? For en klub som FCK?
At fejre de sidste to år, og så lade der gå en masse år igen før vi kommer i CL igen? Når der er sådan en stor pengeko og slagte ved det?
Burde man ikke smede mens jernet er varmt her? Udvikle klubben endnu mere?
Men burde det være nok? For en klub som FCK?
At fejre de sidste to år, og så lade der gå en masse år igen før vi kommer i CL igen? Når der er sådan en stor pengeko og slagte ved det?
Burde man ikke smede mens jernet er varmt her? Udvikle klubben endnu mere?