@Sir
Du må godt lige hæve niveauet.
Det er simpelthen for forsimplet at argumentere at det skulle være et problem at trække kapital ud! Det er i hvertfald ikke det jeg kommenterer, men nærmere at der mangler visioner, innovativ handling, kreativ tilgang til FCK, træningsfaciliteter som matcher niveauet og de udmeldte ambitioner og så har vi bare et stadion som pt. er en bremseklods for den videre udvikling / next step!
Vi kan ikke bruge tidligere meritter til meget andet end at hive sponsorer og koner med på en søndagsudflugt til glasskabene. De er selvfølgelig udgangspunktet for vores position, men det øjeblik hvor vores argumentation er baseret på fortid fremfor fremtid taber vi terræn og det er det vi gør nu og har gjort de sidste par år alt imens vi har vundet mesterskaber, bevares, men det er da ved Gud ikke nok, måske hvis det er OB vi måler os med!
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)