Av.. En spiller jeg gerne havde set få debut på førsteholdet...
Jeg forstår dog ikke helt argumentet Tipsbladet har. De skriver at FCN bl.a. er valgt grundet kortere vej til Superliga holdet.. Det jo for sin vis rigtigt nok, men nu har han en storebror der selv fik debut i FCK som 16-årig.
Og jeg synes da FCK er blevet rigtig gode til at benytte unge spillere, hvis de er gode nok, men det er klart at det er lidt sværere fordi man skal vinde mesterskabet, hvorimod at man i FCN kan finde på at stille med 5-6 spillere på 18-19 år.
Jeg forstår dog ikke helt argumentet Tipsbladet har. De skriver at FCN bl.a. er valgt grundet kortere vej til Superliga holdet.. Det jo for sin vis rigtigt nok, men nu har han en storebror der selv fik debut i FCK som 16-årig.
Og jeg synes da FCK er blevet rigtig gode til at benytte unge spillere, hvis de er gode nok, men det er klart at det er lidt sværere fordi man skal vinde mesterskabet, hvorimod at man i FCN kan finde på at stille med 5-6 spillere på 18-19 år.