Angående det unge og bodø har du fuldkommen ret.
Min bekymring var todelt.
1) om man udvikler nok talent selv i kommende år
2) om man har nok dannebrogsflag i start 11 nu og her. Herunder også rutinerede spillere.
Det første punkt dumper bodø på også.
Det næste er de bedre til 🙂
Altså jeg ville da elske hvis FCK´s trup bestod af 25 danskere. Ingen tvivl om det, og FCK kunne da sikkert også, hvis de ville, sætte et hold sammen bestående af alle de bedste danske spillere fra SL klubberne (minus FCM og BIF sikkert) + nogle enkelte danske udenlandske spillere og så spille sådan. Men hvad skulle ideen være med det, andet end a please os fans? 🙂
Eu bruger Bodø som eksempel her, der må jeg så også bare sige at det er helt unikt at man kan præstere så flot med den tilgang. Er ikke sikker på at det sker ret mange andre steder. Respekt for det.