Snak

Mere indhold efter annoncen
Paul Allen

Og det kan meget meget nemt være sagen, ja 🙂
For tror da også fck gerne vil have danske spillere og vinduet er da heller ikke lukket endnu 🙂
Man må bare vente længere på den store kontrakt i FCK end i FCN. Hvordan det går dem sidenhen, er agenterne ligeglade med.
Hvorfor lykkes FCK ikke med at holde på ham? Hvor er filmen knækket?

Jeg læser flere skrive at stilen, vejen til spilletid, og et stort salg er kortere i FCN, men det var vel også tilfældet dengang man valgte FCK. Så hvad har ændret sig? Han havde vel ikke forventet at få spilletid på førsteholdet som 15-årig?
Silkeborg IF
moderator
Han udtaler at der er kortere vej til superligaen i FCN, og det kan jo være fair nok. FCN har dog muligvis også kun 3 år til at skyde ham af, da hans kontrakt udløber når han fylder 18, så han skal nok snart have debut inden for et par år, hvis det skal blive til et stort salg. (med mindre han forlænger kontrakten).
Det bliver spændende at ham i superligaen, hvis han når så langt.
Dette er en signatur.
Annonce