VERDENSKLASSE ❤️💛❤️💛
Snak
Medie: FCN henter Alexander Lind i rekordhandel
tirs 23. jun 18:02
Tipsbladet skriver tirsdag aften, at FC Nordsjælland henter Alexander Lind på en fireårig aftale.
Læs hele nyheden her
tirs 23. jun 18:10
Samtidig oplyser mediet, at FC Nordsjælland sikrer sig en videresalgsklausul på 20 procent af et eventuelt fremtidigt overskud ved et salg af Lind.
Rart FCN endelig er ærlige omkring hvad ejerskabet tager af kagen.
Det´ gas!
IDKFA
Redigerettirs 23. jun 18:23
Altid ærgerligt at se vores egne spillere blive solgt til udlandet for derefter at vende hjem igen for en anden klub i superligaen. Men i det mindste ender Lind ikke i AGF. Til en pris på 24 mio kr. kan (læs: vil) SIF bare ikke være med. Nuvel. Lind er en sympatisk og dygtig fodboldspiller.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
tirs 23. jun 18:25
Røvsygt og spilde sin fodboldkarriere i en plastik lorte klub som Football Club Nordsjælland.