Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: FCN henter Alexander Lind i rekordhandel

tirs 23. jun 18:02

Tipsbladet skriver tirsdag aften, at FC Nordsjælland henter Alexander Lind på en fireårig aftale. 



Læs hele nyheden her
VERDENSKLASSE ❤️💛❤️💛
Har han ingen ambitioner?
Det altså Pisa som for 20 procent bold og ikke FCN
Ah, så Pisa får 80% af evt videresalg, flot Bold.dk ;)
Samtidig oplyser mediet, at FC Nordsjælland sikrer sig en videresalgsklausul på 20 procent af et eventuelt fremtidigt overskud ved et salg af Lind.


Rart FCN endelig er ærlige omkring hvad ejerskabet tager af kagen.

Det´ gas!
IDKFA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
STATEMENT
Altid ærgerligt at se vores egne spillere blive solgt til udlandet for derefter at vende hjem igen for en anden klub i superligaen. Men i det mindste ender Lind ikke i AGF. Til en pris på 24 mio kr. kan (læs: vil) SIF bare ikke være med. Nuvel. Lind er en sympatisk og dygtig fodboldspiller.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Røvsygt og spilde sin fodboldkarriere i en plastik lorte klub som Football Club Nordsjælland.
Øv, det kunne vi godt have betalt.
Aarhusianer og glødende AGF-fan siden fødslen.
Tipsbladet skriver 24 mil, en bonus på 11 mil og 20% i videresalg. Det er alligevel en voksen pris samlet set, men hvis han udløser bonussen har han nok været pengene værd. Jeg havde gerne set ham i Aarhus.
NP er Suppens bedste 6'er!
Annonce