Snak

Mere indhold efter annoncen
Havde sådan håbet, at han skulle havde været til udlandet.
Sidelinjeeksperten fra Brønshøj🐝
Godt køb og dejligt at se FCN spille lidt med de økonomiske muskler i modsat retning i forhold til normen i klubben. 💪
Trøjer i klædeskabet: Barcelona - Laudrup Ajax - Laudrup Tottenham Hotspur DBU landskamptrøje FC København Brøndby IF Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
Er der nogen som ved om SIF får en bid af kagen? Havde de ikke også en vidersalgsklausul da de solgte ham?
Det virker dyrt?
Er der nogen som ved om SIF får en bid af kagen? Havde de ikke også en vidersalgsklausul da de solgte ham?


Videresalgsklausul er typisk kun af merværdien som spilleren vidersælges for.

FCN køber ham billigere end SIF solgte ham, så sandsynligvis er der 0,- til SIF.
FCN - Sjællands bedste hold...
Han vil gerne sælges igen, derfor et oplagt valg for begge parter.
Ja Groggster, det kunne AGF godt have betalt. Men omvendt tror jeg også at vi kan få en lige så god spiller til de samme penge.

Og jeg tænker ikke, at han er den type vi har mest brug for så længe vi har TB.

I forhold til FCN, så tror jeg de kommer til at kæmpe med om guldet i år sammen med FCM, FCK og AGF. Brøndby er jeg ikke så sikker på. Vi får se.
Annonce