11 millioner kroner lyder ikke som en pris der kommer fra FC Midtjylland.
Måske er det mere et forsøg på at påvirke en handel via pressen?
Og er der desuden noget nyt i at tyrkiske storklubber skulle være interesseret i halvdelen af FCM´s spillere?
Måske er det mere et forsøg på at påvirke en handel via pressen?
Og er der desuden noget nyt i at tyrkiske storklubber skulle være interesseret i halvdelen af FCM´s spillere?