Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Granit Xhaka er enig med Sunderland

tirs 22. jul 12:30

Granit Xhaka skulle angiveligt være på vej til Sunderland. Ifølge The Athletic har han de personlige betingelser for et skifte på plads.



Læs hele nyheden her
Fed spiller at få tilbage til Premier League. Sunderland har handlet fornuftigt ind og det stopper med al sandsynlighed ikke her.
Nu må det også snart være tid til at et oprykkerhold overlever nedrykningskampen.
Hvorfor går man fra Leverkusen til Sunderland. Det er fanme en gåde
Mærkeligt skifte... I blame ten Hag. 😉
Man skal ikke tage fejl af sunderland og stemning omkring det hold. Jeg vil sku kalde det et fedt skifte.
Mest mærkelige er vel, at han igen er tilbage i England, eftersom han meldte klart ud at konen vil tilbage til Tyskland da han forlod Arsenal, og at det var den eneste grund. Nå men tillykke til Sunderland, der får en rigtig dygtig spiller med stor erfaring. Håber han bliver hyldet på Emirates, når de to klubber mødes.
Hvorfor går man fra Leverkusen til Sunderland. Det er fanme en gåde


Sunderland spiller i verdens bedste liga, modsat Leverkusen.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Han kommer til at spille på et hold, som kommer til at kæmpe om at undgå nedrykning. Er klar over at pl er stærkere end bundesligaen, men leverkusen er meget stærkere end sunderland.
Annonce