Han skal helt sikkert væk. Inter havde været cool, men det blev ikke til noget. Syntes godt det kunne være mere spændende end Atalanta, som han har været i. Milan ville være et godt bud også. Det blev nævnt for nogle dage siden.
Snak
Medie: Højlund vil væk - Serie A-klubber lurer
tirs 22. jul 16:45
Rasmus Højlund er ifølge Foot Mercato på radaren hos flere Serie A-klubber, da han angiveligt har et ønske om at få kickstartet sin karriere i en ny klub.
Læs hele nyheden her
tirs 22. jul 17:10
Diego:
Højlund skal bare tilbage til “Atalanta løn” for han fortjener ikke mere end det, knægten har ikke vist en s….. siden han sidst var i Atalanta
Højlund skal bare tilbage til “Atalanta løn” for han fortjener ikke mere end det, knægten har ikke vist en s….. siden han sidst var i Atalanta
FC Midtjylland <3
tirs 22. jul 17:16
Synes han skal blive og forsøge at udvikle sig, bag et par andre der nu tager al opmærksomheden.
tirs 22. jul 17:23
Ligegyldig hvad bliver det et skridt ned. Tilbage til Italien vil ikke være dumt. Atalanta duer ikke. Fiorentina er et bedre bud.
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
tirs 22. jul 17:33
Generelt. STOP NU DEN DANSKER " I love you" hype omkring Højlund. Han er elendig. Spillede på et latterligt dysfunktionelt united hold sodste sæson, men uanset dét, så er han bare ikke bedre end en ok superliga spiller.
tirs 22. jul 17:53
Er Lazio ikke reelt mere eller mindre udelukket fra enhver form for transfers, inkl. lån?