Skulle til at skrive at han ikke er bedre end et ligegyldig superliga hold, men det er der andre som har gjort allerede. Han har absolut intet vist til at forventningerne skulle værre højere end det, tværtimod. Tror også godt selv at han ved at tiden som joker i en stor klub er forbi 🃏
Snak
tirs 22. jul 18:11
For satan nogle eksperter der er herinde😀
Han kan lige så godt stille støvlerne på hylden lyder det næsten som om😂
Han kan lige så godt stille støvlerne på hylden lyder det næsten som om😂
Lets talk about Six Baby
tirs 22. jul 18:23
Det er en and.... Højlund skal ingen steder... har han jo selv meldt ud tidligere...
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Redigerettirs 22. jul 18:31
Boldeksperterne har talt. Rasmus Højlunds karriere er slut og han bliver nødt til at stille støvlerne på hylden fordi han ikke har præsteret på højeste niveau som 21 årig. Ironi kan være anvendt.
Forza Napoli Sempre!
tirs 22. jul 18:35
Absurd at påstå Højlund ikke er mere end en Superliga spiller. Hold op hvor er det decideret dumt. Man kommer hverken til Serie A eller Premier League hvis man "kun" har Superliga niveau.
Kom dummere
Kom dummere
tirs 22. jul 18:43
Jeg er ikke fan af Højlund, men han har bestemt niveau til mindst et midt/bundhold i Serie A. Jeg tror bare, han fungerer bedre i en tomandsangrebskonstellation, ligesom Núñez fra Liverpool. Han virker dog meget teknisk begrænset og ikke særlig stærk i duellerne
tirs 22. jul 18:56
@JP Morgan
Jeg synes jeg ser dig i under alle artikler, komme med et eller andet brok, sviner eller bare generelt trolling.
Tjekkede lige din historik også, det er jo helt vildt at læse.
Af ren nysgerrighed: Hvad får du ud af det?
Er det en fed følelse at sidde bag skærmen og svine andre?
Tænder du på at få folk op i det røde felt, eller hvad er det som gør du sidder og bruger så meget tid på at skrive fordummende kommentarer?
Jeg er ærligt virkelig nysgerrig på det. Er du en 40årig ensom fordrukken ´taber´ med far mave, dog uden at være far til noget som helst.
Er du en ´incel-agtig´ teenager som er sur på hele verdenen?
Fortæl endelig!
Jeg synes jeg ser dig i under alle artikler, komme med et eller andet brok, sviner eller bare generelt trolling.
Tjekkede lige din historik også, det er jo helt vildt at læse.
Af ren nysgerrighed: Hvad får du ud af det?
Er det en fed følelse at sidde bag skærmen og svine andre?
Tænder du på at få folk op i det røde felt, eller hvad er det som gør du sidder og bruger så meget tid på at skrive fordummende kommentarer?
Jeg er ærligt virkelig nysgerrig på det. Er du en 40årig ensom fordrukken ´taber´ med far mave, dog uden at være far til noget som helst.
Er du en ´incel-agtig´ teenager som er sur på hele verdenen?
Fortæl endelig!