Redigerettors 24. jul 11:48
@Mathews
Bortset måske fra Bruno Fernandes er det samtlige Man Utd spillere, der har været ved siden af sig selv. Når selvtilliden er i bund er det ikke mærkeligt at teknikken også fejler, og at man tager forkerte beslutninger. Generelt synes jeg dog at det nærmest er indiskutabelt at Højlund har fået meget lidt at arbejde med, og at planen med ham nærmest har været, at han alene skulle sørge for, at der sker noget i front. Som andre siger er f.eks. også en spiller som Zirkzee en skygge af sig selv. Så kan man spørge sig selv, om det er tilfældigt.
Jeg tror at vi får noget af den "gamle" Højlund at se igen hvis/når han skifter klub. Det så man jo også bl.a. med Anthony under udlånet til Betis.
Brøndby, Portsmouth, Fiorentina