Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Højlund vil væk - Serie A-klubber lurer

tirs 22. jul 16:45

Rasmus Højlund er ifølge Foot Mercato på radaren hos flere Serie A-klubber, da han angiveligt har et ønske om at få kickstartet sin karriere i en ny klub.



Læs hele nyheden her
Han skal helt sikkert væk. Inter havde været cool, men det blev ikke til noget. Syntes godt det kunne være mere spændende end Atalanta, som han har været i. Milan ville være et godt bud også. Det blev nævnt for nogle dage siden.
Diego:

Højlund skal bare tilbage til “Atalanta løn” for han fortjener ikke mere end det, knægten har ikke vist en s….. siden han sidst var i Atalanta
FC Midtjylland <3
Synes han skal blive og forsøge at udvikle sig, bag et par andre der nu tager al opmærksomheden.
Ligegyldig hvad bliver det et skridt ned. Tilbage til Italien vil ikke være dumt. Atalanta duer ikke. Fiorentina er et bedre bud.
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
4-5skridt ned måske superligaen.
Forummets største trold i øjeblikket ☝️
Generelt. STOP NU DEN DANSKER " I love you" hype omkring Højlund. Han er elendig. Spillede på et latterligt dysfunktionelt united hold sodste sæson, men uanset dét, så er han bare ikke bedre end en ok superliga spiller.
Er Lazio ikke reelt mere eller mindre udelukket fra enhver form for transfers, inkl. lån?
Du har helt ved sidden af skiven JP Morgan, selvfølgelig er han længder bedre end superligaen.
Annonce