Lyngby kommer til at være potentielt rigtigt trætte af, at de lallede den sådan mod Horsens.
Det er tydeligt at du, ligesom så mange andre tastaturkrigere, ikke så den kamp. Lyngby lallede på ingen måde den kamp og uanset om de gjorde, så mistede de også point i andre kampe, men de tæller måske ikke med i ligningen?
Det vil være trist for fodbolden, hvis Horsens kan købe sig fri af potentiel nedrykning.
Nævn en eneste klub i divisionerne om IKKE køber spillere, tak!
Der er rigtig mange
nationen bold brugere i dette forum som har en mening om Horsens. Før amerikanerne købte klubben var den der også. Specielt i forhold til 0-0 kampe og lange indkast. Det er som om at størstedelen af dem med en mening om Horsens ikke har set deres kampe i 10 år, men på trods af det, mener de stadig deres mening er berettiget. Er det for meget at forlange, at bede som noget saglighed på dette forum?
(jeg ved godt det er et håbløst ønske, men det er vel tilladt at drømme?)