Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Horsens lurer på Everton-stopper

ons 24. jun 16:32

Football Insider skriver, at AC Horsens er interesseret i Reece Welch, der har kontraktudløb hos Everton denne sommer. 



Læs hele nyheden her
Spændende
Horsens er mit liv! Esben Hansen RAUS RAUS!
Lyngby kommer til at være potentielt rigtigt trætte af, at de lallede den sådan mod Horsens. Horsens kommer at bruge hvad det kræves af penge.
IDKFA
Hold nu kæft med at Lyngby lallede den som du siger mod Horsens. Det er simpelthen en lodret løgn, jeg fatter ikke at du ikke kan komme videre. Så lallede de vil også da Horsens vandt den første kamp i oprykningsspillet mod Lyngby eller hvad? Det kan jo også være du slet ikke så kampen dengang, men så er det endnu mere tåbeligt at udtale sig omkring det. Lyngby gjorde alt hvad der var i deres magt for at score helt indtil sidste fløjt. Så tabte de forøvrigt også til Esbjerg i den sidste kamp hvor de sikkert håbede at Horsens ville dumme sig.
Spillede knapt fast i League 2, og var reserve sidste udlejning for et hold i den anden bedste belgiske række.

Lugter ikke af en kæmpe forstærkning, men hvis Sheffield og Freiburg er interesset, må man da antage der er noget potentiale gemt, som så bare ikke er forløst.
AC Horsens
Taco mix er det fordi du er bange for at SE ryger ud af superligaen næste sæson?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det vil være trist for fodbolden, hvis Horsens kan købe sig fri af potentiel nedrykning.
Det vil være trist for fodbolden, hvis Horsens kan købe sig fri af potentiel nedrykning


Umiddelbart handler denne artikel vidst om en spiller med kontraktudløb. Dem må/kan alle vidst byde på ;)
Selvfølgelig. Horsens er en fin klub. Deres ejerskab er jeg mindre begejstret for. Danske klubber bør være på danske hænder.
Det ved Jeg ikke rigtigt ift at Horsens køber sig fri af nedrykning , er det ikke det Brøndby og nu FCK har gjort I årevis imens det har sejlet på ledelsesgangen?
Så må Horsens vel også godt 🤷
AC Horsens har som målsætning af blive en fast del af top 6. Man satser benhårdt på ungdommen med b.la. med fultids trænere og assistenttrænere fra U13.
Men selvfølgelig skal nuværende hold forstærkes både defensivt, og offensivt.

Annonce