Snak

Mere indhold efter annoncen
Punjabi MC!

Men satme pinligt.
Men satme pinligt.

Hvad er det helt præcist der er pinligt?
OB / Liverpool / Bayern siden start 80erne
En korrupt inder til at styre en PL-klub. Tja.. Det skulle da ikke undre mig. Suk!
Toon 4 Life!
@Rons

Hold nu op hvor er det ynkeligt. Der er virkelig nogle Newcastle fans herinde som har travlt. Hvis du synes ham inderen er en skidt karl, så kunne du starte med at se indad og for en gangs skyld tage afstand for ham den forfærdelige diktator der styrer din klub?

Har endnu ikke set et staement fra jer hvor i decideret tager afstand. Så inden i peger fingre af andre på baggrund af rygter, så kunne i jo forholde jer til fakta og jeres eget ejerskab i første.omgang.

Og skulle Liverpool havne på tilsvarende hænder som hos jer så er mit forhold til klubben færdigt!!!
Kan Iran ikke byde ind? Så kan der ikke være så langt til, at de mellemøstlige lande kan udkæmpe deres konflikter og måle dillermænd i PL.
Roberto Baggio - Il divin codino F.C. København siden 1992
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Mholmm

Nu er der ingen diktator der STYRER min klub. Ja MBS er formand for den fond der har investeret i klubben, som den også har gjort i Disney, Aston Martin, Nintendo, Boeing osv osv osv…

Men ja, hvis han kom ind i klubben og var med til at sætte retningen (være en del af ledelsen), så ville jeg da også “holde pause” for klubben. Men det er der heldigvis ikke noget der tyder på.

Mht Ambani, så tror jeg nu heller ikke han ender i Liverpool. Så bare rolig :)
Toon 4 Life!
Ugen efter Indien har lavet en kæmpe aftale med Rusland om gas og olie... God timing!
Arsenal FC København
Liverpøl .. er jo de gode og “Rene” øh … når det er dem er der ingen ko på isen … må godt ;)
@Rons

Der er nok en grund til at han ikke er en direkte del af klubben.
Det gør det jo nemmere for jer fans at acceptere tingenes tilstand.
Men det er satme blåøjet at tro at han ikke har noget med klubben at gøre. Alt hvad der sker i Saudi Arabien i forhold til sportswashing, om det er fodbold, formel 1, UFC etc. er foranlediget og i sidste ende styret af Bin Salman.
Hvis man tror andet så kender man ikke meget til hvordan styret i Saudi Arabien fungerer pt.

Men æd du det bare rådt, det er også nemmere end at forholde sig til virkeligheden.

Og du har hermed.mit ord på at jeg stopper støtten til Liverpool hvis de skulle havne under lignende ejerforhold.
En korrupt inder til at styre en PL-klub. Tja.. Det skulle da ikke undre mig. Suk!

Ville nok gå rimelig stille med dørene angående ejerskab som Newcastle fan.

Omend det viser at sports-washing faktisk virker utrolig godt.

Men det er satme blåøjet at tro at han ikke har noget med klubben at gøre.

Det er ikke bare blåøjet, det er absurd uintelligent.
Annonce