Snak

Mere indhold efter annoncen
@Mholmm

Ja der er flere grunde til han ikke er en del af klubben. For det første MÅ han ikke - da klubben ikke må styres af staten. For det andet involverer han sig ikke personligt i diverse PIF-investeringer. Og slet ikke en så lille investering som NUFC.


Toon 4 Life!
@Goat

Intet uintelligent der. Er skam godt oplyst :) Han har selvfølgelig muligheden for at involvere sig i det skjulte hvis han vil. Det vil han nok næppe.

Men hvis du har bevis for at han interagerer i forhold til klubben, så må du gerne sende et evt link… Det er jeg selvfølgelig interesseret i, da vi meget nødigt ser en morderisk diktator på direktionsgangen.
Toon 4 Life!
@Rons

Hvorvidt Bin Salman "styrer" eller "ikke styrer" klubben, er vel underordnet? Det er hans - og hans vulgære diktatoriske styres - penge, klubben drives for.

Det er jeg selvfølgelig interesseret i, da vi meget nødigt ser en morderisk diktator på direktionsgangen.

I ser helst ikke en morderisk diktator på direktionsgangen, men tager gerne imod hans penge, så andre på direktionsgangen kan styre klubben?
Jeg synes bare det er et underligt forsvar og decideret ufatteligt at man kan smide en kommentar som "En korrupt inder til at styre en PL-klub. Tja.. Det skulle da ikke undre mig. Suk!", når man selv er Newcastle-fan og åbenbart nægter at forholde sig til og tage afstand fra, hvor finansieringen af din egen klub kommer fra.
Jeg har INTET i mod penge fra PIF - de er jo over alt alligevel.

Jeg er meget glad for konsortiets håndtering af klubben. Men følelsen/oplevelsen ville selvfølgelig blive ændret hvis MBS var en del af foretagendet som Mansour eller Al Thani i PSG (og ikke kun sad i baggrunden).
Toon 4 Life!
Mansour ? Som har været til 1 kamp på Etihad, han har intet med City at gøre, han er kransekagefigur.
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor er det tragisk læsning der er i denne tråd.

Kæmper med alt jeg har for på ingen måde nogensinde at blive så naiv og principfattig.
@YNWA

Kransekagefigur er også slemt nok i sig selv.
Toon 4 Life!
Jeg har INTET i mod penge fra PIF - de er jo over alt alligevel.

Okay, fair nok, du har din moral og jeg har min. Men skulle det ske at Liverpool bliver solgt til en eller anden "korrupt inder", så har du fandme værsgo at lade være med at spille hellig over for deres fans...
Kransekagefigur er også slemt nok i sig selv.


Ligesom Bin Salman er kransekagefigur på PIF´s egen hjemmeside?

https://www.pif.gov.sa/en/Pages/About-OurLeadership.aspx

Kæmper med alt jeg har for på ingen måde nogensinde at blive så naiv og principfattig.


Det er sørgeligt, men igen, det viser sports-washing virker helt perfekt.
@Rons

Ud fra dit svar der kan jeg blot konstatere at man ser det man gerne vil se og at sportswashing virker.
Annonce