Snak

Mere indhold efter annoncen
@Roscoe

Jeg spiller ikke hellig over for nogen fans. Alle fans er i samme båd, og er en del af en fodboldverden som svømmer i “dirty money”.

@GOAT

Bin Salman er FORMAND for PIF og ja sikkert også “kransekagefigur”. Men vis mig et sted hvor han er det i NUFC.

@Rose-Glögg

Helt enig. Hvis ikke man bruger sin fornuft på et oplyst grundlag.. Ja, hvad er der så tilbage.
Toon 4 Life!
Alle fans er i samme båd


Nej.


Helt enig. Hvis ikke man bruger sin fornuft på et oplyst grundlag.. Ja, hvad er der så tilbage.


Hvad der er tilbage?
Mit bud er du kan finde det i spejlet.
Bin Salman er FORMAND for PIF og ja sikkert også “kransekagefigur”. Men vis mig et sted hvor han er det i NUFC.


Det står som det øverste på deres egen hjemmeside - tror du selv på at lige præcis Newcastle er han ikke involveret i?

"Under the chairmanship and guidance of HRH Prince Mohammad bin Salman bin Abdulaziz Al Saud, the Board is responsible for overseeing PIF’s long-term strategy, investment policy and performance."
@Goat

Som formand så er han - selvsagt - involveret i hvad der investeres i. Eller rettere han giver Thumbs up. Men tror du vitterligt at han aktivt deltager i Disney og Aston Martins bestyrelsesmøder (for at nævne et par stykker)?
Toon 4 Life!
@Rosé

Nå, den var henvendt til mig :) Jamen her står det heldigvis ikke så slemt til. Simpelthen fordi, at jeg altid diskuterer ud fra facts og knapt så meget på følelser :)

Og jo - alle fans er i samme båd (næsten). Det er vel kun meget få klubber der ikke er sovset ind i ulækre penge.
Toon 4 Life!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men tror du vitterligt at han aktivt deltager i Disney og Aston Martins bestyrelsesmøder (for at nævne et par stykker)?

Det gør han nok ikke, men det er stadig ham som betaler ballet.

Og jo - alle fans er i samme båd (næsten).

Alle er ikke fans af PL klubber.

Det er vel kun meget få klubber der ikke er sovset ind i ulækre penge.

Så du er enig med at Newcastle er betalt af ulækre penge?

Nå, den var henvendt til mig :) Jamen her står det heldigvis ikke så slemt til. Simpelthen fordi, at jeg altid diskuterer ud fra facts og knapt så meget på følelser :)


Det er muligt du tror du har resultatet.
Men du har glemt mange mellemregninger.

Og jo - alle fans er i samme båd (næsten). Det er vel kun meget få klubber der ikke er sovset ind i ulækre penge.


Igen, nej.

At du har taget et aktivt valg om ikke at kunne kritisere hvad der foregår i ´din´ klub, betyder ikke at mange klubber er indsvøbt som Newcastle er blevet.



Forskellen på netop det nordøstlige England og disse mildest talt tvivlsomme penge, kan ikke fornægtes.
Identiteten er så kontrastfyldt.
Bare lige fyi.

Edit: Og præcis. Der er en grund til at flere og flere vælger PL aktivt fra.
Nå, den var henvendt til mig :) Jamen her står det heldigvis ikke så slemt til. Simpelthen fordi, at jeg altid diskuterer ud fra facts og knapt så meget på følelser :)


Det er muligt du tror du har resultatet.
Men du har glemt mange mellemregninger.


Det er altid markant nemmere i en debat at tage udgangspunkt i at det man selv skriver er fakta og alle andre er forkert på den. Så taber man aldrig ansigt.
@GOAT

Ja, jeg mener bestemt at Newcastle modtager ulækre penge. Men det har jeg - som branchen (og samfundet) ser ud pt - ikke problemer med. PIFs penge er som sagt over alt.

Min grænse går ved MBS. Får han en aktiv rolle i klubben - så daler mit engagement i klubben.
Toon 4 Life!
ja, jeg mener bestemt at Newcastle modtager ulækre penge. Men det har jeg - som branchen (og samfundet) ser ud pt - ikke problemer med. PIFs penge er som sagt over alt.


Okay super, så er der jo ikke så meget at diskutere med at ikke besidde nogen moral eller skrubler, så længe "ens" klub får sportslig succes.
Annonce