Snak

Mere indhold efter annoncen
Men de to ting har heldigvis ikke noget med hinanden at gøre. Medmindre MBS viser sit grimme ansigt i klubben.


Sikke en ambivalent og fornægtende eksistens.
@Rosé

Har du da set ham i klubben, eller set ham forholde sig til klubben? Hvis du har, må du meget gerne sende et link/billede/citat whatever. Det er ret essentielt, og jeg vil oprigtigt gerne se det…

For ellers er NUFC blot én i rækken af virksomheder som Starbucks, Man Utd, Disney, Boeing, Nintendo, Aston Martin m.fl… Her er jeg ret overbevist om at han heller ikke er personligt involveret.
Toon 4 Life!
Om han personligt er front end eller back end er jeg ligeglad med.
Det gør ikke pengenes ophav anderledes.

Og bare fordi andre blåøjet tager imod, gør ikke det der foregår i Newcastle mere rent.

Men gider egentlig ikke bruge mere tid på at se danske PL-kunder lege devil´s advocate.

Jeg vil overlade forundringen og hovedrysten, over det du skriver, til andre brugere fremover.
@ Rosé

Det er ret væsentligt om han er front-end eller back-end.

Back-end så har han lige så meget at gøre med NUFC som han har med Disney.

Front-end så ER han klubben.

Hvis man er blå-øjet for at tage imod saudi-penge (eller lign), ja så må alle (næsten) være blå-øjet. Sådanne penge er jo overalt.

Så nej, man bør ikke droppe sin klub pga pengenes ophav. Hvis man skal noget, så bør man droppe fodbolden helt.
Toon 4 Life!
Vildere kunde, vildere.
Ja det er vildt. Men sådan er det desværre. Moderne fodbold sucks!
Toon 4 Life!
Men sådan er det desværre. Moderne fodbold sucks!


Eller også tiltrækker ´moderne´ fodbold ukritiske mennesker.
Annonce