ok forrentning af pengene
Snak
Medie: Indisk milliardær vil købe Liverpool
søn 13. nov 2022
Liverpool er angiveligt sat til salg, og indiske Mukesh Ambani er efter sigende meget interesseret i at købe den engelske storklub.
Læs hele nyheden her
søn 13. nov 2022
Ej, det ville bare være så dejligt. Sådan en lokal gut fra egnen, der ejer Liverpool FC som den arbejderklub den og dens fans er. Ville virkelig skabe harmoni og kort afstand mellem fans og ejer.
søn 13. nov 2022
Tjaaaa ... der er jo 1,4 milliarder potentielle fans i Indien - så det kan da hurtigt stikke af
søn 13. nov 2022
@Gentleman-Finn:
Det er faktisk ikke engang løgn, mhp. den britiske befolkningssammensætning. Der bor ca. 1,6 mio. mennesker af indisk afstamning i UK, hvor ca. halvdelen af dem er født i Indien.
Så jo, det er såmænd temmelig lokalt.
Det er faktisk ikke engang løgn, mhp. den britiske befolkningssammensætning. Der bor ca. 1,6 mio. mennesker af indisk afstamning i UK, hvor ca. halvdelen af dem er født i Indien.
Så jo, det er såmænd temmelig lokalt.
søn 13. nov 2022
Hele hans formue er tjent på at hjælpe de fattige, bekæmpe rigdom og undertrykkelse og… nå nej Olie og gas står der…. Hmm.. Det må vi lige få skrevet om, så det passer til resten af historien om klubben hvor englene synger og de fattige kommer først i køen.
YNWA
YNWA
søn 13. nov 2022
Det må vi lige få skrevet om, så det passer til resten af historien om klubben hvor englene synger og de fattige kommer først i køen.
YNWA
Der er også plads til dig i ´flokken´.
OB / Liverpool / Bayern siden start 80erne
Redigeretsøn 13. nov 2022
@LØMBØ
Nu hvor du går helt i selvsving over et rygte om en mulig køber som ikke lige falder i din smag (muligvis forståeligt nok, kender ikke rigtig manden) så kunne du jo starte med at forholde dig til faktiske forhold. Såsom det vanvittige ejerforhold din egen klub er underlagt.
Kan dog godt tyde at dit inspark er en form for forsvar i forhold til diktatoriske styre som driver den klub du holder med.
Nu hvor du går helt i selvsving over et rygte om en mulig køber som ikke lige falder i din smag (muligvis forståeligt nok, kender ikke rigtig manden) så kunne du jo starte med at forholde dig til faktiske forhold. Såsom det vanvittige ejerforhold din egen klub er underlagt.
Kan dog godt tyde at dit inspark er en form for forsvar i forhold til diktatoriske styre som driver den klub du holder med.