Ja, det var til at forudse.
Intet at sige til, hvis Tuchel bliver revset i medierne nu. Det var alle dage en komplet idiotisk beslutning ikke at benytte chancen for at hente en rigtig højreback efter at Livramento blev sendt hjem med en skade. I stedet indkalder han så Chalobah, der dels er centerback og dels ikke har niveauet til at spille for England, og formentlig ikke kommer til at få et eneste minut ved slutrunden.
Hvad skal man med så mange midtstoppere? Stones, Guéhi, Konsa, Burn, Quansah og Chalobah. Og så har man én venstreback og én højreback. Det er helt væk.