Chelseas strategi i dette vindue har været meget tydelig. De har fundet deres ønskespillere og hvis de ikke passer ind i deres nye lønrammer, så går de ikke efter dem. F.eks. Osimhen og Rodrygo. Det er tydeligt at der har været brug for 1/2 tydelige 9ere, hvilket vi har fået. Unge alsidige spillere med potentiale, er der hentet ind. MEN det er da helt klart at der skal sælges. Veiga, Felix, Nkunku, Disasi, Broja, Sterling, Chillwell, (Badiashile vil desværre gerne blive), Chukwuemeka, Ugochukwu og forhåbentlig Jackson. Så selvom Chelsea har rigtigt mange spillere i truppen, mangler de de rigtige spillere. F.eks. er der ingen backup for Cucurella, hvis han skulle blive skadet. Jeg håber dog også at vi kigger på en målmand, for selvom Sanchez var god under klub VM, så er han stadig for ustabil.
Men jeg er virkelig spændt på denne her sæson. Pedro og Estevao sammen med Palmer bliver seværdigt, tror jeg.
Når der nu arbejdes på at få Simons og Hato ind, så tror jeg at dette er en and!
Men jeg er virkelig spændt på denne her sæson. Pedro og Estevao sammen med Palmer bliver seværdigt, tror jeg.
Når der nu arbejdes på at få Simons og Hato ind, så tror jeg at dette er en and!