Snak
Medie: Juventus i dialog om Hjulmand
tirs 22. jul 06:39
Ifølge Fabrizo Romano er der fortsat dialog mellem Sporting og Juventus omkring Morten Hjulmand.
Læs hele nyheden her
Redigerettirs 22. jul 08:46
Skal man vælge Juventus eller United i hans situation?
To klubber der begge desperat søger efter fordums styrke.
Konkurrencen må alt andet lige være noget større i Juventus, så hvis han vægter spilletid højt (det gør han sikkert) så burde han vælge United eller vente videre…
Omvendt så kender han Serie A.
To klubber der begge desperat søger efter fordums styrke.
Konkurrencen må alt andet lige være noget større i Juventus, så hvis han vægter spilletid højt (det gør han sikkert) så burde han vælge United eller vente videre…
Omvendt så kender han Serie A.
tirs 22. jul 09:10
Nu har jeg hørt Calcio Kammeraterne pga jeg har set din bette ´reklame´ her nogle gange, og vil bare lige sige at jeg virkelig er fan. Jeg sidder jo konstant og venter på at Mediano udgiver en ny Mediano Serie A, den ene gang om måneden, så det er sku fedt at der kommer noget mere om Italiensk fodbold.
Er du med til at lave podcasten? Hvis du er, kan du så svare mig på om der kommer et afsnit mere inden længe, og de laver forhåbentligt også en stor sæsonoptakt?
Er du med til at lave podcasten? Hvis du er, kan du så svare mig på om der kommer et afsnit mere inden længe, og de laver forhåbentligt også en stor sæsonoptakt?
tirs 22. jul 09:12
Jeg synes han skal vælge Sporting. Altså blive hvor han er.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
tirs 22. jul 09:35
Tænker da også at han skal blive hvor han er. Hverken utd eller Juventus er i min optik mere spændende end Sporting (pånær lønnen sikkert, men tvivler på han mangler noget…).
AGF siden 1988
Blackburn Rovers siden 1993
Real Madrid siden 1994
Redigerettirs 22. jul 16:48
Han går da direkte ind i startelleveren i begge klubber. Syntes begge klubber kunne være spændende at komme til for Hjulmand. Som en anden nævner, så er begge klubber i en slags genrejsningsperiode, men det tror jeg også godt kunne tiltale ham. Udfordringen er dog størst i United. De er længere væk end Juve, der trods alt stadig spiller med i toppen. Dog også en lidt dårligere liga. Ser også selv flere kampe med United, så det ville jeg nok fortrække. Hjulmand er den slags spiller, der kan have effekt på et helt hold. En rigtig chef, der får andre onkring sig til at yde deres bedste. Selvfølgelig er begge klubber mere interessante end Sporting og det vil de altid være. Hæv niveaet tak. Et år mere i Portugal ville dog nok ikke skade.
tirs 22. jul 21:57
Større pga navn end af gavn. Sporting er da en kæmpe klub, og har længe hørt til i toppen af europæisk fodbold. Utd og Juventus er kun større pga historiens vingesus. Begge klubber sejler rundt, og især utd er et omvandrende galehus. Hæv selv niveauet tak.
AGF siden 1988
Blackburn Rovers siden 1993
Real Madrid siden 1994
tirs 22. jul 22:11
Kong Dario: Nej det er dog der skal hæve niveauet betragteligt. Det er så tredje gang i aften hvor du har følt behov for at komme med bøvede stikpiller imod United. At sige Sporting er en større klub end United er bare for fladpandet selv for dig.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.