Mæhle havde et pænt dårligt VM -rent offensivt.
Men hvis folk tror at de forskellige scouts vurdere ud fra 3 kampe, så i sgu ikke for kloge.
Så i mener simpelthen. At han har smadret sin karriere under VM ?!?
Hvor gamle er i forskellige herinde egentlig?
Jeg har selv været bruger siden ca 2002-04 og endda arbejdet som scout.
Niveauet herinde, er efterhånden skræmmende lavt. Det er fair at have en mening. Men at flere end én tror at et par dårlige kampe er = at en klub som Juventus tænker arrr.. så var han ikke bedre!
De har nok scoutet ham i over et år, og vurderet ham på både gode og dårlige dage.
Tror i at man køber vurderet ud fra kun de gode kampe? Man er jo nød til at kigge på udtryk, helhed osv.
Der er jo også stadig interesse for Damsgaard, Skov Olsen osv. Det der kan ske. Det er at klubberne venter til sommer. Fortsætter spilleren så sin negative form. Så kigger de måske efter en anden. Eller tager chancen, bare til en billigere penge.
En klub som Juventus kommer og går ikke efter 3 gode/dårlige kampe.