Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har selv været bruger siden ca 2002-04 og endda arbejdet som scout.

Sådan!

Så kan vi andre suge til os af din enorme indsigt i miljøet. Tak.

Jeg er i øvrigt 48.
AGF siden 1880
Hvorfor, juventus er ikke specielt gode mere
Hvorfor, juventus er ikke specielt gode mere

Så derfor må de ikke købe spillere, eller hvad prøver du at sige?
Præcis, Lange.

Det ville også bare kræve et minimum af indsats at tjekke hans stats på Transfermarkt.

Men, nej - det er meget nemmere at ryste de der evindelige løgne ud af ærmet om, at han ikke spiller for Atalanta.

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce