Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Juventus skal give over 110 millioner for Mæhle

tors 22. dec 2022

Calciomercato skriver, at Juventus fortsat er interesseret i Joakim Mæhle. Det bliver dog ikke en billig fornøjelse, hvis en handel skal blive en realitet. 



Læs hele nyheden her
Mæhle’s top niveau er helt sikkert god nok til Juventus. Men synes ikke han for alvor har bidt sig fast som starter under Gasperini? Han virker ikke som det sikre valg og det synes jeg burde være første prioritet i forhold til klubskifte
AC Horsens Arsenal FC Ja tak til pyro på stadions igen!
Juventus kan umuligt være interessrede efter Mæhles ufatteligt ringe præstation til VM.
Juventus kan umuligt være interessrede efter Mæhles ufatteligt ringe præstation til VM.


Mon ikke de ser lidt udover blot tre kampe til en slutrunde, hvor han spillede på et helt hold der var ufattelig ringe.
Mæhle var måske den dårligste dansker under VM, selvom der var rigeligt at vælge imellem. Selvmål af Juventus, hvis de vil hente ham ind!!
Gad vide om han nogensinde kommer sig ovenpå de 3 kampe. De var helt sikker skelsættende for karrieren. Folk ligger alt for meget i 3 kampe.
Stor fan af: Silkeborg IF /// Ikke stor fan af: VAR i Superligaen
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Du må have skiftet kanal hver gang Cornelius og Dolberg havde bolden..

Men Mæhle var også sløj, og har ikke spillet meget i Atlanta
Mæhle var måske den dårligste dansker under VM, selvom der var rigeligt at vælge imellem. Selvmål af Juventus, hvis de vil hente ham ind!!

Ville det også have været et selvmål af Juventus, hvis de hentede ham efter sidste års EM? Det er samme spiller vi snakker om, det ændrer tre dårlige kampe ikke på..
Lader til at Juve ikke er plaget af såret national stolthed når de vurderer en spiller. Som Alabu skriver kigger de måske udover et VM som for de fleste bare skal glemmes
Med den logik skal Slimane koste 125.
Mæhle havde et pænt dårligt VM -rent offensivt.

Men hvis folk tror at de forskellige scouts vurdere ud fra 3 kampe, så i sgu ikke for kloge.
Så i mener simpelthen. At han har smadret sin karriere under VM ?!?

Hvor gamle er i forskellige herinde egentlig?
Jeg har selv været bruger siden ca 2002-04 og endda arbejdet som scout.
Niveauet herinde, er efterhånden skræmmende lavt. Det er fair at have en mening. Men at flere end én tror at et par dårlige kampe er = at en klub som Juventus tænker arrr.. så var han ikke bedre!
De har nok scoutet ham i over et år, og vurderet ham på både gode og dårlige dage.
Tror i at man køber vurderet ud fra kun de gode kampe? Man er jo nød til at kigge på udtryk, helhed osv.

Der er jo også stadig interesse for Damsgaard, Skov Olsen osv. Det der kan ske. Det er at klubberne venter til sommer. Fortsætter spilleren så sin negative form. Så kigger de måske efter en anden. Eller tager chancen, bare til en billigere penge.
En klub som Juventus kommer og går ikke efter 3 gode/dårlige kampe.
Annonce