Vildt nok, at ikke en kat bider mærke i, at Liverpool igen denne sommer angiveligt er parat til at bruge en milliard på en angriber. Jeg er klar over at Isak var skadet store dele af sæsonen, men derfra og til at bruge en milliard mere?! Var der ikke en stolthed få sæsoner siden over, at Liverpool ikke bare købte ind som visse andre?