Der er forhåbentlig ingen af de store klubber - og der hører Milan til - som overhovedet overvejer at investere i Hjulmand. Han har slet ikke klassen til en storklub.
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
Ruben Amorims AC Milan har ifølge A Bola endnu ikke budt på Morten Hjulmand, da klubben prioriterer offensive forstærkninger og ikke vil betale Sportings krav på op mod 50 millioner euro for danskeren.
Han har slet ikke klassen til en storklub.
bold 276787
Send dem hans kamp mod Skotland og Tjekkerne...så er den klaret... totalt overvurderet flop