Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Monaco vil af med Pogba

ons 28. jan 08:36

Ifølge La Gazzetta dello Sport undersøger Monaco muligheden for at skille sig af med franskmanden Paul Pogba efter blot seks måneder i klubben. 



Læs hele nyheden her
Det er godt nok noget af en deroute for Pogba efterhånden, kæmpe talent.
Man kan ikke sige at talentet er spildt med 90 landskampe, Europa league trofæ, 4 Italianske mesterskaber og et verdensmesterskab og flere penge end han nogensinde får brug for...Alligevel er man sådan lidt det kunne han nok godt have fået mere ud af.
Annonce