Det er godt nok noget af en deroute for Pogba efterhånden, kæmpe talent.
Man kan ikke sige at talentet er spildt med 90 landskampe, Europa league trofæ, 4 Italianske mesterskaber og et verdensmesterskab og flere penge end han nogensinde får brug for...Alligevel er man sådan lidt det kunne han nok godt have fået mere ud af.
Man kan ikke sige at talentet er spildt med 90 landskampe, Europa league trofæ, 4 Italianske mesterskaber og et verdensmesterskab og flere penge end han nogensinde får brug for...Alligevel er man sådan lidt det kunne han nok godt have fået mere ud af.