Helt neutralt, jeg har ingen respekt for spillerer eller klubber der ikke overholder regler og kontrakter.
F.eks. spillere der prøver at tvinge et skifte igennem til en stor klub, ved at nægte at træne eller andet gejl. Ville den samme spiller også sige jeg vil ned i løn, hvis han har underpræsteret eller været skadet?? Nej der er en kontrakt og den skal overholdes..
Det samme gælder klubber der vil straffe spillere for ikke at ville forlænge eller andet gejl.
Her har vi en situation hvor klubben ser ud til at ville straffe spilleren internt, og han overholder bare reglerne.
Det virker besynderligt at klubben ikke vil melde en skadeslængde ud på Ter Stegen, når han selv siger 3 måneder.
Det virker til han ikke længere er førstemålmand, og de bare vil have andre spillere registreret..
Jeg peger ikke fingre af Barcelona, for Real havde gjort præcis det samme, hvis de stod i den situation.
Det ville jeg heller ikke have respekt for.
Fodbolddommer – åben for saglig diskussion af fodboldloven.
Selvom jeg holder med Real Madrid, forholder jeg mig altid objektivt.
Cristiano Ronaldo er stadig min nr 1.