Snak
Medie: Newcastle lægger rekordbud på Sesko
lør 2. aug 12:40
Ifølge The Athletic har Newcastle United budt tæt på 600 mio. kroner for RB Leipzigs Benjamin Sesko.
Læs hele nyheden her
lør 2. aug 12:48
De kan ende med at både Sesko og Nunez I bytte for isak, hvis de spiller deres kort rigtig. Det ville måske ikke være så skidt endda ?
lør 2. aug 13:16
De kan ende med at både Sesko og Nunez I bytte for isak, hvis de spiller deres kort rigtig. Det ville måske ikke være så skidt endda ?
Spiller kortene rigtigt med Nunez i bytte for Isak? haha nej tak.
Spiller kortene rigtigt med Nunez i bytte for Isak? haha nej tak.
- NUFC
Redigeretlør 2. aug 13:40
Der er sku da ingen i Newcastle der gider at have Nunez?
Liverpool må betale pengene for Isak, hvilket nok er muligt hvis Sesko kommer. Så kan Nunez smutte til Saudi.
Liverpool må betale pengene for Isak, hvilket nok er muligt hvis Sesko kommer. Så kan Nunez smutte til Saudi.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
lør 2. aug 14:01
Ja 80-90 millioner euro og Nunez. I for det til til at lyde som det er prime Messi Liverpool prøver at snyde jer for. De fleste spillere på samme hylde som Nunez har alligevel afvist dem siden Saudi tog over. Måske han vil passe fint ind i jeres fysiske kaos fodbold.
Redigeretlør 2. aug 14:12
Vel fordi alternativet er Man U, den største kaosklub pt. Derudover har Newcastle Cl, at tilbyde.