Snak

Mere indhold efter annoncen

Medie: Newcastle lægger rekordbud på Sesko

lør 2. aug 12:40

Ifølge The Athletic har Newcastle United budt tæt på 600 mio. kroner for RB Leipzigs Benjamin Sesko.



Læs hele nyheden her
De kan ende med at både Sesko og Nunez I bytte for isak, hvis de spiller deres kort rigtig. Det ville måske ikke være så skidt endda ?
Jeg tror Sesko ender i Manchester United
De kan ende med at både Sesko og Nunez I bytte for isak, hvis de spiller deres kort rigtig. Det ville måske ikke være så skidt endda ?

Spiller kortene rigtigt med Nunez i bytte for Isak? haha nej tak.
- NUFC
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der er sku da ingen i Newcastle der gider at have Nunez?

Liverpool må betale pengene for Isak, hvilket nok er muligt hvis Sesko kommer. Så kan Nunez smutte til Saudi.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Ja 80-90 millioner euro og Nunez. I for det til til at lyde som det er prime Messi Liverpool prøver at snyde jer for. De fleste spillere på samme hylde som Nunez har alligevel afvist dem siden Saudi tog over. Måske han vil passe fint ind i jeres fysiske kaos fodbold.
Hvorfor vil Sesko til Newcastle? Jovist de er blevet bedre, meeeeen
Vel fordi alternativet er Man U, den største kaosklub pt. Derudover har Newcastle Cl, at tilbyde.
Hvorfor går man altid ud fra at alle spillere foretrækker klubber der spiller Champions League, eller bare Europæisk bold.
Nine Season Wonder
Annonce