Hvorfor skulle Paz dog være villig til at byde Como dette, hvis han selv har et ønske om at fortsætte i klubben? For han skal vælge også selv acceptere en kontrakt fra Real Madrid, før de kan hente ham tilbage - medmindre aftalen mellem Real, Como og Paz er sat anderledes sammen.
Snak
Medie: Paz-drama - Real Madrid giver Como indtil på mandag
tors 25. jun 17:49
Fabrizio Romano skriver, at Real Madrid køber Nico Paz tilbage. Samtidig giver de Como muligheden for at købe ham igen, men det kommer til at koste omkring 450 millioner kroner.
Læs hele nyheden her
tors 25. jun 18:05
Well, han kan vel få to gode sign on fees, men det virker mærkeligt - og nok en and.
tors 25. jun 18:13
Min mistanke er at Perez henter Nico tilbage for at sælge ham til højst bydende for at financiere et køb af Enzo Fernandez.
Dette ser jeg som en rigtig stor fejl (dels fordi jeg er imod et køb af Enzo) og jeg tror det kommer til at bide Madrid i røven lidt ala salget af Hakimi. Det er simpelhen så dumt.
Dette ser jeg som en rigtig stor fejl (dels fordi jeg er imod et køb af Enzo) og jeg tror det kommer til at bide Madrid i røven lidt ala salget af Hakimi. Det er simpelhen så dumt.
Redigerettors 25. jun 18:18
Igen tilbagekøbsklausuler er til grin. Det minimerer de mindre klubber. Burde ikke være tilladt. Jeg ved godt Como bare kan sige nej og så misse ham, ligesom Fredericia med Etim.
..men den europæiske tankegang og historik er bare anderledes. Vi vil gerne se de samme hold vinde. Real og Barca har monopol i Spanien og vil også have det om 300 år
ps. Jeg håber Nico Paz har muligheden for at sig nej
..men den europæiske tankegang og historik er bare anderledes. Vi vil gerne se de samme hold vinde. Real og Barca har monopol i Spanien og vil også have det om 300 år
ps. Jeg håber Nico Paz har muligheden for at sig nej
tors 25. jun 19:01
Han er ejet af Real, Real bestemmer vel selv hvad de gør med ham. De skal bare betale ved kasse 1 og de får endda første ret.
tors 25. jun 19:39
Læste at Paz allerede da hun blev udlejet accepterede en kontrakt hvis Real Madrid aktiverede klausulen. Så RM har alle mulighederne her og Como og Paz kan ikke gøre noget, da det var betingelser ifbm. handlen.
tors 25. jun 19:46
Real elsker at ødelægge talenter. Går nu bare ud og køb løs perez. Du kommer ikke ikke til at slå Barcelona.
tors 25. jun 19:59
Køb ham tilbage - send ham på leje i en sæson mere i Como - hvis han fortsætter udviklingen så er han klar til startopstillingen og kan erstatte Silva
Winning doesn't really matter as long as you win - Vinny Jones
tors 25. jun 21:07
Som Mezut er inde på foroven så kræver det spillerens accept selv hvis der er indgået en tilbagekøbs klausul imellem køber og sælger så det lyder mystisk det her.
Paz skulle i så fald skulle være indforstået med at blive denne her vare hvor han ikke er sikker på hvem hans fremtidige klub bliver mm. han selvfølgelig ønsker tilbage til RM til en solid løn forhøjelse (idet spilleren selvsagt skal have de personlige vilkår på plads inden han kommer tilbage til RM via buy-back clause).
Eneste interesse spilleren ville have i at blive købt tilbage er enten en højere løn og/eller at RM skulle ønske at bruge ham for ellers giver det fra spillerens synspunkt ingen mening at gå med til de her juleleje der lækkes op i i artiklen.
Paz skulle i så fald skulle være indforstået med at blive denne her vare hvor han ikke er sikker på hvem hans fremtidige klub bliver mm. han selvfølgelig ønsker tilbage til RM til en solid løn forhøjelse (idet spilleren selvsagt skal have de personlige vilkår på plads inden han kommer tilbage til RM via buy-back clause).
Eneste interesse spilleren ville have i at blive købt tilbage er enten en højere løn og/eller at RM skulle ønske at bruge ham for ellers giver det fra spillerens synspunkt ingen mening at gå med til de her juleleje der lækkes op i i artiklen.