JA TAK, ud med ham (på leje - til at starte med). For han har virkelig set Håbløst kedelig ud og talentløs at kigge på (af en “kant”spiller at være) med ligegyldige afleveringer til siden (for det meste) og kun en gang i mellem fremadrettet afleveringer. Selv ikke engang hans frispark/hjørnespark er brugbare! Tænkt at vi gave 45 mio. euro for ham! 🙄🤦🏻♂️😤
Snak
Medie: Real Madrid-kant får løbepas
tirs 23. jun 20:41
Spanske Sport skriver, at Franco Mastantuono har fået grønt lys til at søge nye udfordringer i jagten på mere fast spilletid.
Læs hele nyheden her
tirs 23. jun 21:31
Wow et fantastisk talent. Og de vil heller ikke have Nico Paz til klubben. Madrid bliver dummere og dummere. Giver nul mening. Kæmpe talenter. Skal nok ende i katastrofe med Mourinho
tirs 23. jun 22:20
Synes sgu heller ikke, at han har set spændende ud i den forgangne sæson må jeg nok indrømme…. Hala Madrid
AGF siden 1988
Blackburn Rovers siden 1993
Real Madrid siden 1994
ons 24. jun 23:05
Han er ung og meget svingende stadig - syntes han viste meget lovende takter i den første del af sæsonen under Alonso - men tydeligt at han manglede selvtillid som sæsonen skred frem - tror virkelig at han med én sæson med fast spilletid kan blomstre til at blive en profil i en sub-top klub…og med lidt tur i den så er han i startopstillingen i Madrid om 2-3sæsoner
Winning doesn't really matter as long as you win - Vinny Jones