Prøv lige at regne beløbet efter en gang til, bold dk...
Det er pund, der er tale om, så den er nu god nok.
Prøv lige at regne beløbet efter en gang til, bold dk...
LostAbroad.
Har ikke den mindste forståelse for at man har behov for at kritisere dette skifte!
Hvordan er det kritisk, at håbe, at manden fejler? Det er vel bare en personlig præference