Snak

Mere indhold efter annoncen
Kan ikke døje United, men jeg håber han lander der og får kæmpe succes!

Af alle de klubber der har været i spil, vil det være det bedste skifte.
Jeg kommer aldrig til at håbe et stort dansk talent fejler, selvom resten af prem fans gør. Og det er bare det pres der ligger i at være Man U angriber.

De køber en masse rå talent som Erik kan arbejde med, men de skridt han har taget frem har jo været enorme. Han evnede at tilvænne sig Atalantas niveau enormt hurtigt. Det lyver normalt ikke.

Mht priserne så kører det jo sit eget spil.
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
I min verden virker det fuldstændigt vanvittigt at give SÅ meget for, hvad der med hans begrænsede meriter i bedste fald må betegnes som en "lottokupon"...

Jeg får ubehagelige flashbacks til dengang, Dave Sexton tilsvarende sprængte banken for en vis Gary Birtles :-(

Jeg håber, ETH ved, hvad han gør, og at det går bedre denne gang - men hidtil har hans indkøb i United været en pose blandede bolsjer, hvor ikke det hele har siddet lige i skabet.

Gary Birtles blev Sextons død som United manager - to år senere...
syntes det er fuldstændig tåbeligt at skrive man håber han fejler, håber da i den grad han virkelig blomstre og banker en masse mål for united, vil da også gavne landsholdet, med en farlig angriber, som til dagligt spiller i en af de største klubber I verden....
tænker heller ikke united smider over en halv milliard efter ham, hvis ikke de ser et potentiale i ham....
Forza FCK og f... jer voldsbøller der altid ødelægger sporten for de ægte fans
Hvis en tilhørssted til Liverpool, arsenal, city mm
gunner since 94’
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Stort tillykke til dansk fodbold - og Højlund kan sagtens forstå man slår til nå sådan en transfer tilbydes.
Om han så er god nok til PL er andet spørgsmål ingen tvivl om mange større talenter er faldet helt ved siden af.
For Dansk fodbold og Højlund giv den gas - personligt tror jeg det farligt for hans karriere men jeg har dig taget fejl en gang før i mit liv😂😂
Atalanta køber ham for £17mil et år og 9 mål senere sælger de ham for £70

Det er faktisk lidt vildt. Kun 9 mål. Og så går han for 450 mio ekstra end han blev købt for. Jeg har svært ved at se logikken.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Så mangler I bare at skrive om, hvordan prisen er skruet sammen …
Selvom jeg er Arsenal fan håber jeg sgu det bedste for danske spillere I PL, der er 36 kampe hvor de ikke møder min klub, der må de gerne shine.
Uanset hvad er det her en vild historie, og der må sidde nogen i FCK og kradse sig i nakken.
Hold der starter med A siden altid!
Tillykke Rasmus H 😊 - du er en gulddreng og en helt fantastisk fodboldspiller, som klogere fodboldkyndige i den professionelle verden - end Bold’s “intelligente” jantelovsbrugere🤮 - investerer en berettiget flok penge i 👍
Og tak til Neestrup for at have trænet dig gennem din ungdomsudvikling i talentafdelingen😊
Annonce