syntes det er fuldstændig tåbeligt at skrive man håber han fejler, håber da i den grad han virkelig blomstre og banker en masse mål for united, vil da også gavne landsholdet, med en farlig angriber, som til dagligt spiller i en af de største klubber I verden....
tænker heller ikke united smider over en halv milliard efter ham, hvis ikke de ser et potentiale i ham....
Forza FCK og f... jer voldsbøller der altid ødelægger sporten for de ægte fans