Snak

Mere indhold efter annoncen
Rs4Break, beløbet er spot on? Det er ikke euro ;)
Arnemanden.. hvorfor i alverden skulle FCK have en klausul hos Atalanta?
Nu var det jo altså den håbløse træner i Thorup, der valgte at skippe Højlund, for i stedet at bruge Babacar. Man kan klandre PC for meget, men Højlund salget var Thorups beslutning. Man fik jo i virkeligheden en ok pris for en dengang meget uprøvet Højlund.
Tsk Tsk, har da ikke noget i mod knægten, faktisk har jeg ikke noget i mod nogen Man u spillere, men jeg kan da ikke som LF fan sidde og håbe på succes til Man U, det ville da være mærkeligt efter så mange år som LFC fan, men ok for at tilfredsstille din woke livsstil, så håber jeg at Højlund score 30 mål, men at alle målene falder i de kampe de taber, er det ok for dig :-)
Har Glazers brugt penge ? Hvornår var det lige de sidst skød penge ind i klubben ? Desuden synes jeg det er fair nok at mene de penge United bruger ikke bliver brugt særlig fornuftigt, og alligevel tillader stiller Glazers ikke nogen til ansvar for det historisk store overforbrug af penge kontra resultater, og det gælder både transfers og kontrakter.
Gad vide hvad middelmådigheden Thorup tænker 🤔

Han leder sikkert efter undskyldninger, men der er selvfølgelig ingen: En god træner finder plads til gode spillere (og kan se potentiale)

Vi må aldrig glemme den missede kvalifikation til VM 2026 - hvis vi glemmer risikerer vi at gentage katastrofen
Håber han ender med at blive man utds Haaland men det er mange penge for en teenager men det skal nok blive godt
Annonce