Snak

Mere indhold efter annoncen
An der Nordseeküste, am plattdeutschen Strand Sind die Fische im Wasser und selten an Land
Bård Finne er venstrewing, så lyder som en erstatning for Absalonsen ja.
Det ser spændende ud med erfaring fra Bundesliga og 2. Bundesliga. Han har heller ikke haft nogen forfærdelig sæson med 8 mål og 3 assist i 20 kampe i den norske Eliteserie.
Det er nok for Absalonsen. Gad vide hvor Bah ryger hen til vinter? Håber ikke han kommer til Tjekkiet. Og hvem skal vi have ind i stedet?
Sven Crone måske. Stabil højre back. Måske knap så offensiv.

Men nu er Flensborg Avis en dansk avis, så det..


Ikke korrekt, som hertug af Slesvig burde du vide, at det er en tysk avis, med tilknytning til det danske mindretal i Sydslesvig ;)
SønderjyskE aka NordschleswiG FTW St. Pauli siden 1977, da Niels Tune var skarp ;) RIP Walter Frosch
Annonce